17 aprilie 2014

Impresiile clasei a V-a B din Gimnaziul "Europa", Târgu Mureş


Echipa din școala Europa a demonstrat că buna dispoziție nu depinde de vreme, și că se poate zâmbi și învăța chiar și în vremuri ploioase! Programul s-a desfășurat în perioada 10-12 aprilie la Sovata, în cadrul săptămânii Școala altfel.



Câteva impresii despre program din partea copiilor:
  • Activitatea mea preferată de azi a fost atunci când ne-am prezentat, pentru că noi colegii nu ştiam chiar tot ce ne place şi ne-am cunoscut mai bine.
  • Activitatea mea preferată a fost atunci când am jucat golf de munte şi tot acest joc ne-a învăţat să avem răbdare, să fim uniţi şi să ne cunoaştem mult mai bine părţile bune.
  • Am făcut o echipă minunată şi am fost toţi pentru unul şi unul pentru toţi.
  • Mie mi-a plăcut în mod deosebit această tabără, deoarece am învăţat multe lucruri noi. A fost foarte distractiv să vin aici cu prietenii şi colegii mei. Încă nu-mi vine să cred că am reuşit să ating clopoţelul de la peretele de căţărat, cu toate că am frică de înălţime. Sper să vin şi anul viitor!

Pozele făcute pe durata taberei le puteți vizualiza pe pagina noastră de facebook:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu