17 aprilie 2014

Impresiile clasei a V-a A, Gimnaziul "Europa" din Târgu Mureș

Pe durata turei au învățat să se orienteze cu hartă și busolă, iar punctul culminant al programului erau activitățile în grădina de corzi: cățărarea pe peretele de cățărare și construirea turnului din lăzi. Programul s-a derulat în perioada 10-12 aprilie, la Sovata, în cadrul săptămânii Școala altfel.


Profesor însoțítor, diriginta Carmen Natea:
"A fost într-adevăr o experiență plăcută, o adevărată provocare pentru cunoașterea de sine, dar și pentru depășirea limitelor. Este o posibilitate de a învăța respectul și de a realiza coeziunea grupului. Totul este important pentru a dezvolta prietenia și buna dispoziție în grup."


Impresiile elevilor:
  • ziua de astăzi a fost plină de activități captivante, astfel învățând cu adevărat sensul cuvintelor "colegialitate" și "respect reciproc"
  • mie mi-a plăcut această zi deoarece a fost epuizantă, a fost plină de experiențe noi
  • astăzi a fost frumos deaoarece ne-am respectat
  • activitățile au fost interesante deoarece nu am mai făcut asta
  • Maaaaaaaaaaaaaaa - ZINGA a fost foarte distractiv
  • mie mi-a plăcut această zi pentru că în drumeția noastră am văzut peisaje foarte frumoase
  • mie mi-a plăcut că am putut avea grijă de siguranța celorlalți și că am văzut multe lucruri noi
  • astăzi a fost o zi cu foarte multe experiențe
  • astăzi am învățat multe lucruri care mă vor ajuta toată viața, cum ar fi faptul că niciodată nu trebuie să ne dăm bătuți indiferent de situație. 

Pozele făcute pe durata taberei le puteți vizualiza pe pagina noastră facebook:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu